禅道企业版 1.0 版本发布,增加运维管理、OA办公功能

大家好,禅道项目管理软件企业版 1.0 版本发布!企业版是在专业版的基础上,增加运维管理、OA办公功能,增加非研发人员视图界面。运维管理功能包括:主机管理、机房管理、服务管理、上线计划OA办公功能有:签到/签退、请假、加班、补班、调休下载地址(半年试用,限制人数为3人)安装包(php5.3-5.6):http://dl.cnezsoft.com/zentao/biz1.0/ZenTa...
2017/10/02   王怡栋   2613

ZSITE 6.6 has been released!

ZSITE 6.6 has been released! This upgrade adjusts the template structure of Zsite and optimizes the output of the foreground code and the video playback function, and also fixes some security pro...
2017/10/01   张家辉   2035

ZenTao Pro 6.5.1stable has been released!

ZenTao Pro 6.5stable has been released! This release is to be compatible with open source version.1. Features1.1 Ingrated with ZenTao open source 9.5.1.1.2 Add professional function, please click...
2017/10/01   张家辉   2112

ZenTao 9.5.1stable has been released!

ZenTao 9.5.1stable has been released! This release is mainly to optimize details .Downloadsource code package1:http://sourceforge.net/projects/zentao/files/9.5.1/ZenTaoPMS.9.5.1.zip/download2:ht...
2017/10/01   张家辉   2472

蝉知企业门户系统6.6正式发布

大家好,蝉知企业门户系统6.6版正式发布了,这次升级调整了蝉知的模板结构,优化了前台代码的输出、优化了视频播放功能,还修复之前版本的一些安全漏洞。欢迎大家下载使用。
2017/09/30   迎迎   1653

禅道专业版6.5.1版本发布,主要兼容开源版

大家好,禅道项目管理软件专业版 6.5.1 版本发布!该版本主要是兼容开源版。
2017/09/30   王怡栋   1839

禅道9.5.1版本发布,主要新增受限操作等功能和细节调整

禅道项目管理软件 9.5.1 版本发布。该版本主要新增受限用户等功能和细节调整。
2017/09/30   王怡栋   2493

What is special about software project management?

The biggest difference between software project management and project management in general is the uncertainty in the whole lifetime of the project.First, the need of the customer is uncertai...
2017/09/30   Chuck, Renee   1662

禅道项目管理软件荣获“2017闪亮新星大奖”和“优秀用户体验奖”

禅道项目管理软件荣获“2017闪亮新星大奖”和“优秀用户体验奖”,奖项由著名的软件评估平台FinancesOnline颁发。
2017/09/28   李艳玲   1242

谈谈过去十五年身处教师家庭是什么感受

前两天看到知乎上有人在问:生长在家庭世家的孩子是什么感受。我们家虽说不上是家庭世家,但也可以说是一个教师大家庭。所以对于上面的问题,我很想分享下我这么多年的感受和经历。1、我的教师世家我自小生活在南澳岛上,岛屿不大也不小,环境也很优美。生活、家庭环境都还不错,我的家庭虽算不上书香门第,但也可以说是个教师家庭。屈指一算,我的家庭中也有9位教师。我的爸爸、妈妈、姑姑、奶奶、大伯、婶婶……都是老...
2017/09/28   郑乔尹   1802
104/161